گزارش بازدید رئیس سازمان صمت استان تهران از کارخانه چرب شیمی

روز سه شنبه مورخ  ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ آقای مهندس سنجانی رئیس سازمان صمت استان تهران از کارخانه چرب شیمی بازدید کرد.

در این بازدید که معاون سازمان صمت و دبیر ستاد تسهیل استان تهران آقای مهندس سعیدی و آقای جاوید رئیس و کارشناس ایشان آقای صالحی زاده در اداره صمت شهرستان ورامین و آقای صفری مدیر شهرک چرمشهر و کارشناسان ذیربط جناب آقای سنجانی را همراهی میکردند.

به گفته رئیس سازمان صمت استان تهران دلیل بازدید از کارخانه چرب شیمی ، بررسی وضعیت تولید محصولات شیمیایی مرتبط با صنایع رنگ و رزین ، لاستیک سازی ، آرایشی بهداشتی و سایر صنایع وابسته بود همچنین برنامه توسعه و تولید محصولات جدید شرکت و آشنایی با مدیران و دست اندرکاران شرکت چرب شیمی و بویژه بررسی دلایل طولانی شدن صدور پایان کار شرکت است.

در این بازدید مدیریت شرکت آقای مهندس فتاحی امین ضمن خوشامد گویی و معارفه پرسنل و مهندسین شرکت، همراه با رئیس سازمان صمت و هیئت همراه از پلنت تولید کارخانه بازدید کردند و در حین آن اظهار کردند که کارخانه چرب شیمی از سال ۱۳۶۹ شروع به کار کرده است و تولید محصولات شرکت شامل انواع اسید چرب و گلیسیرین می باشد. گلیسیرین تولیدی چرب شیمی کاملا خوراکی و صد درصد بهداشتی است اما متاسفانه به دلیل وجود کارخانه های چرم در اطراف کارخانه  چرب شیمی، مجوز بهداشتی به شرکت چرب شیمی داده نشده است.

در ادامه میهمانان از بخش های مختلف شامل پروژه گلیسیرین ،کولینگ تاور زمینی و سوله بارگیری و مخازن مواد اولیه و محصول بازدید کردند  و همزمان مهندس فتاحی امین نسبت به معرفی هر بخش توضیح می دادند.

در خاتمه بازدید مدیر شرکت چرب شیمی با تبیین برنامه توسعه شرکت و تولید محصولات استراتژیک که در کشور، مشابهی ندارد؛ اظهار کردند که اقدامات ، نیازمند اجرای برخی ساخت و سازها بود، همچنین برای اجرای خواسته اداره کار و بهداشت و قراردادن کارگران در زیر سقف و استفاده بیشتر از ماشینآلات برای رعایت ارگونومی ناچار به اجرای سوله بارگیری و جرثقیل سقفی شدیم که متاسفانه علیرغم پیگیری زیاد ، مدت زیادی درگیر بروکراسی هستیم که منجر به طولانی شدن زمان صدور پایان کار شده است.

مدیر شرکت همچنین اظهار داشت که فرماندار و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع شهرستان ورامین پس از بازدید از کارخانه و بررسی مشکل شرکت چرب شیمی ، موضوع صدور پایان کار شرکت را در جلسه ستاد تسهیل شهرستان مصوب کرده و دستور سرعت بخشیدن به مراحل صدور پایان کار را ابلاغ کردند که تاکنون پیشرفتی نداشته است.

آقای سنجانی رئیس سازمان صمت استان تهران در پایان بازدید  ضمن تشکر از تلاش مدیران و پرسنل شرکت اظهار کردند که مساعدت لازم را برای رفع مشکلات صدور  پایان کار را بعمل خواهند آورد .در عین حال ، شرکت چرب شیمی بایستی با جدیت بیشتری به دنبال تولید محصولات جدید و توسعه فعالیت های تولیدی مورد نیاز صنایع کشور باشد.

همچنین رئیس سازمان صمت از مهندس فتاحی امین جهت شرکت در جلسه ستاد تسهیل موانع تولید  استان که همانروز در محل فرمانداری ورامین تشکیل می گردد دعوت بعمل آوردند.

تصاویر حضور مهمانان به لیست پیوست گزارش می باشد.

    

در ادامه دیگر

مقالات مرتبط چرب شیمی

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *